Reklamace

Naší snahou je maximální spokojenost zákazníka. V tomto duchu přistupujeme i k vyřizování reklamací. Všechny objednávky pečlivě balíme a obsah balíčků vyplňujeme fixačními tělísky. I přes naší snahu doručit produkt bez poškození až k Vám se může stát, že během přepravy a manipulací na poště dojde k poškození balíčku.

  1. V případě, že Vám bude balíček doručen ve stavu, kdy můžete vizuálně konstatovat poškození obsahu ( například mokré dno, velké deformace obalu … ), postupujte následovně - balíček nepřebírejte a kontaktujte nás. Ve velmi krátkém termínu Vám zašleme zcela novou zásilku a reklamační řízení si vyřídíme sami.

  2. V případě, že jste zjistili poškození obsahu až doma po převzetí, neváhejte nás také kontaktovat a popsat rozsah poškození (doporučujeme vše nafotit a zaslat nám na náš email info@g-loves.cz). Rádi Vám nabídneme kompenzaci ve formě vrácení peněz, výměnu nebo slevu na další nákup.